» So long

Bloggen har varit tom ett tag nu, och så kommer det dessvärre att vara. Jag vet inte hur länge, möjligtvis typ resten av året.
Jag tycker att det är fruktansvärt roligt att blogga - speciellt om favoritämnet skönhet! - och jag har fått grym respons från er (♥), men jag kan inte. För det första förstår jag att skolan kommer att ta för mycket tid och ork, det har jag märkt redan nu första veckan. Vi har inte ens börjat med hemuppgifter eller egentligen knappt ens riktiga lektioner, och ändå kan jag inte hålla ordning på bloggen. För det andra är det svårare än man kanske tror att komma på tre, fyra, fem inlägg per dag att publicera - och dessutom ska hinna tidsinställa för att de ska komma upp i ett jämnt flow över dagen. Att göra ett inlägg (dvs hitta ämne, fota, redigera bilder, skriva inlägg) tar runt fyrtio minuter. Det blir nästan tre timmar per dag och den tiden har jag inte nu i gymnasiet. Det är också svårare att komma på inlägg när jag måste för att hålla en bra uppdatering, än när jag kunde skriva så fort jag fick en idé, som på sommarlovet.
 
Jag kommer antagligen börja blogga igen, när jag har fått in lite rutiner, kommit igång med läxor och sånt, men jag är osäker på om det kan bli en (bra) blogg med 100 % skönhetsinlägg. Antagligen blir det mer av en vardagsblogg/dagbok med inslag av skönhet som tips, dagens makeup och så.
Blir det en sån blogg kan jag lova att länka den här, så ni som följer på bloglovin' kan få reda på när jag börjar skriva igen.
 
Vi hörs snart igen! ♥


ida munther
25 Augusti, 2013 - 11:02 / BLOGG: http://iidaidas.blogg.se

sv; ledsen att jag svarar så sent, men jaa , älskar skorna , har köpt ett par av dem nu och trivs verkligen i dem! :)

D
25 Augusti, 2013 - 22:57 / BLOGG: http://megacupcakelife.blogg.se

Nej! Gud så synd! Jag som älskar denna bloggen!
Men jag förstår dig, går själv sista året på gymnasiet.


Kommentera inlägget här:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Trackback