» "Äkta" M.A.C.-penslar från ebay

Säljaren skrev till mig att detta var äkta M.A.C.-borstar, men dels var priset alldeles för lågt för att vara det, och dels är produkten borttagen av ebay (antagligen av detta skäl). Man får tro vad man vill!

UPDATE: Jag skulle tro att [ detta ] 15pcs-setet är liknande mitt!
 
£13,9 (ca 139kr) gav jag för dessa 12 borstar och penslar med fodral, väldigt bra pris även om det inte är äkta M.A.C! Kvalitén är också helt okej, och det gör ju inget att det är en liten fin logga på rätt ställe, hehe.
 
Jag ska fixa en sminkning till er där jag bara använder dessa borstar, men det får bli om några dagar! Ikväll åker jag nämligen på kryssning - men var lugn! Jag har fixat tidsinställda till er. :)
 
 
  • #190 Foundationborste
  • #168 Snedskuren konturborste (till till exempel bronzer eller solpuder!)
  • #187 Duofiberborste till puder
  • #136 Puder-/rougeborste
 
  • #231 Ögonskuggspensel
  • #263 Gelliner-/ögonbrynspensel
  • #219 Sotningspensel
  • #209 Eyelinerpensel (dock väldigt tjock!)
 
  • #214 Sotnings- och blendingpensel
  • #316 Läppensel
  • #275 Snedskuren sotnings- och blendingpensel
  • #212 Definieringspensel
Fodralet tyckte jag faktiskt om - snyggt och lätt att bära med sig. Grymt för att vara ett lågbudgetalternativ!
 

Vill ni ha en närmare genomgång på någon pensel (eller flera stycken) så kommentera!


Linnéa Alpsten
01 Augusti, 2013 - 10:36 / BLOGG: http://linneaalpsten.blogg.se/

Fina borstar :)

Svar: Ja, jag blev faktiskt positivt överraskad med tanke på priset :)
beautyforlife.blogg.se

Silvia
01 Augusti, 2013 - 12:21 / BLOGG: http://www.nattstad.se/SilviaS

Otroligt fin blogg ska du bara veta. Kolla gärna in på min blogg :D

Svar: Tack! :)
beautyforlife.blogg.se

Moa
03 Augusti, 2013 - 12:19

139 pund är ca 1389 i svenska kronor. Inte 139 #nohate ville ba att du skulle veta det:)

Vars köpte du dom? :) Kan du länka? hehe

Svar: Oj, det ska vara £13,9 haha! Bra med skarpsynta läsare ;)
Som det står i inlägget har produkten tagits bort från ebay, antagligen för att säljaren hävdar att kopiorna är äkta!
Jag tror dock att dessa är liknande (om inte samma): http://www.ebay.com/itm/12-15-18-19-24-32-PCS-Set-Professional-Make-up-Brush-Set-Eyeshadow-Powder-Tool-/111065440699?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item19dc0421bb
beautyforlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Trackback