» Back on track

Hej ♥ 
Jag vet att det har ekat tomt här, men jag har inte haft tid eller lust över för bloggen de absolut sista dagarna av sommarlovet. Jag har bara varit tvungen till att samla ihop alla tagg-snedstreck-ångest-tankar inför gymnasiet och förbereda mig för det (dvs. genom att spöa mina föräldrar och Fanny i Monopol, äta alldeles för mycket, färga håret och inte städa rummet) då jag börjar imorgon! Det är helt galet. Imorgon möter jag de människor jag ska umgås med dagligen de kommande tre åren! Eeeeeh galet. 
 
Nåväl, jag ska försöka bättra mig med bloggningen nu i alla fall. Dagens makeup kommer upp imorgon, plus ett inspoinlägg. På kvällen kan jag berätta lite om första skoldagen, om ni vill? :)
 
Puss.
 
Oldie-goldie.
 


malin [fotoblogg]
19 Augusti, 2013 - 09:39 / BLOGG: http://mkarlstrom.blogg.se

fin bild :) hoppas du får en bra start på veckan! kram

Svar: Tack! Detsamma :)
beautyforlife.blogg.se

Simone Hallberg
19 Augusti, 2013 - 19:12 / BLOGG: http://hallberg.blo.gg

Fina ögonfransar!

Kika gärna in min blogg :)


Kommentera inlägget här:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Trackback