» Resultat: IQ Natural Mineralmakeup

 
På den här bilden är jag osminkad (håret är även det ofixat), för att ha en "före-bild". Som ni ser har jag inga finnar, men min hy är lite rödflammig, jag har ärr här och där och har mörka partier vid ögonen.
 
 
På vänstra bilden har jag bara lagt en bas, på höra även ögonskuggor (också från kitet!) och mascara.
Som ni ser gjorde sminket en sjukt stor skillnad, och jag är jättenöjd! Min hudton blev jämnare, mitt ansikte ser smalare ut och hyn har en väldigt fin lyster! Jag ser dessutom mycket friskare ut då jag inte är lika blek och rödflammig.
 
Vad tycker ni om resultatet?
 
Bilderna är tagna på exakt samma ställe med exakt samma ljus, och jag har redigerat dem precis likadant (knappt alls). Det ni ser är alltså inte retuscherat!


☆ K A R O L I N A - peachpower ☆
01 Augusti, 2013 - 23:13 / BLOGG: http://peachpower.blogg.se

Jäklar, vilken skillnad :o tänk vad smink kan göra... älskar ditt hår förresten! Så fin färg! :D

Svar: Ja! Åh, tack så mycket! :)
beautyforlife.blogg.se

D
02 Augusti, 2013 - 15:29 / BLOGG: http://megacupcakelife.blogg.se/

Gud vad snyggt!


Kommentera inlägget här:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Trackback