» Anatomicals Body Cleanser

 
Den här duschcrèmen fick jag hem i min senaste Glossybox! Den är från märket Anatomicals och designen är hur söt som helst! Den doftar starkt av rosor vilket jag såg som ett litet problem - dels är det inte min favoritdoft på skönhetsprodukter och dels för att det blev lite svårt att andas för mig med allergi för starka dofter. Men gillar man rosendoft så kan den här produkten nog definitivt bli en favorit!
Den kändes väldigt bra på kroppen, löddrar ordentligt och en liten klick räcker till hela kroppen. Man känner sig verkligen ren efteråt, så den får ändå 4,5/5 i betyg. Glossybox kan ju inte veta att jag inte gillar rosendoft!
 


SUGARSIN - En alternativ hårblogg
07 Augusti, 2013 - 01:24 / BLOGG: http://www.sugarsin.blogg.se

Designen var jättesöt! ska nog prova den jag med :)

Svar: Gör så! :)
beautyforlife.blogg.se

Felicia
07 Augusti, 2013 - 08:16 / BLOGG: http://feliciatakman.blogg.se

Haha fick också hem den där, grym är den! Kan inte du tipsa på några bra penslar? Ska köpa dels en ny highlighter och behöver en bra borste till det men vet inte vilken jag ska köpa.. :)

Svar: Absolut! :)
beautyforlife.blogg.se

Therese
07 Augusti, 2013 - 18:46

Hej ! Jätte bra blogg, först o främst!! Älskar tipsen :)
Men får man fråga vad du menar med ''Glossybox'' ?:) Men annars ha en bra dag !:)

Svar: Jag kan lägga upp ett inlägg om Glossybox imorgon!Vad kul att du tycker om bloggen, det gör mig glad! :)
beautyforlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Trackback