» Helgens blogg!

Jag tänkte köra "Helgens blogg". Vinnaren visas på måndag :)
Hur du deltar: Skriv din blogg och en motivering till varför du vill vinna!
Man vinner en länk, jag hoppas ni kommer tycka detta är kul! ;)
Större chans att vinna:
Lägg upp på din blogg "jag är med och tävlar på beautyforlife.blogg.se om att bli helgens blogg". Glöm inte att länka oss! Då får du 2 lotter istället för 1. Om du vill få 2 lotter ska du även lägga upp den här bilden i inlägget:
 
 
Ni kan även tipsa om en annans blogg och skriva om den!
Lycka till! ♥
 


Julia
27 Juli, 2013 - 16:19 / BLOGG: http://juliaaberglunds.blogg.se

Jag vill vinna för att jag fyller år idag :) Hade vart en toppenpresent! :)

Svar: Grattis! :D
beautyforlife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Trackback